Cât costă transportul?
Taxa de livrare este de 21lei pentru comenzile mai mici de 250lei.
Pentru o ofertă de livrare corectă: plasați articolele pe care doriți să le comandați în coșul de cumpărături, mergeți pe pagina Coșul Meu pentru a primi oferta de livrare.
Pur și simplu introduceți adresa dvs. de expediere și selectați locația relevantă din lista verticală care apare și faceți clic pe butonul „Continuați”. Calculatorul costurilor de expediere va afișa costul total pentru livrare la adresa introdusă de dvs.
Tariful dvs. final de expediere va fi afișat în pagina de finalizare comandă înainte de a continua cu plata, astfel încât să știți exact cât vă costă expedierea. Toate prețurile sunt exprimate în lei românești, iar costurile de transport se plătesc în plus față de prețul produsului.
Cum mă calific pentru livrare gratuită?
Livrarea gratuită se aplică tuturor comenzilor de peste 250lei, totuși Livrarea Gratuită se mai poate aplica în diverse promoții anunțate pe newsletter, website sau pe paginile de social media.
Pur și simplu introduceți adresa dvs. de expediere și selectați locația relevantă din lista verticală care apare și faceți clic pe butonul „Continuați”. Calculatorul costurilor de expediere va afișa costul total pentru livrare la adresa introdusă de dvs., iar dvs. veți putea selecta livrare gratuită.
Instrucțiuni de livrare și termene
Livrare Standard
În Lesă oferă un serviciu de livrare fiabil și accesibil către toate locațiile din România. În acest moment nu livrăm la nivel internațional. Comenzile standard durează de obicei 24 ore, de la comandă, pentru a ajunge la client, cu excepția Weekend-ului.
Vă rugăm să rețineți că curierii noștri nu operează în weekend sau de sărbătorile legale. Vă rugăm să fiți pregătiți pentru ușoare întârzieri la livrarea dvs. în preajma Crăciunului, Paștelui și a sărbătorilor legale.
Cum va fi livrată comanda mea?
În Lesă folosește serviciul de curierat Urgent Cargus pentru a expedia comanda dvs. și, prin urmare, trebuie să furnizați o adresă stradală si un nr. de telefon. La fel ca în majoritatea serviciilor de livrare, curierii care vă vor livra comanda nu au o oră standard sau prestabilită în ziua livrării mărfurilor. Comanda dvs. va fi livrată în zilele săptămânii numai de luni până vineri și, în general, numai în timpul orelor de lucru 8:00 – 18:00. În timpul procesului de plată, va exista o casetă de comentarii cu instrucțiuni speciale de livrare, dacă aveți solicitări speciale. Vă rugăm să rețineți: nu toate solicitările vor putea fi onorate, cu toate acestea vom încerca să ne asigurăm că vă oferim cel mai bun serviciu posibil.
Trebuie să fiu acasă pentru a primi livrarea?
Dacă nu sunteți acasă atunci când curierul încearcă să vă livreze comanda, aceștia vor lăsa de obicei un bilet sau o carte de vizită. Acesta conține de obicei detaliile necesare pentru a contacta curierul și a stabili o dată de livrare adecvată. Curierul va încerca să vă livreze comanda de două ori, însă dacă, din orice motiv, nu îi contactați și / sau nu vă pot contacta, comanda dvs. ne va fi returnată. Dacă ni se returnează, vă vom contacta și vom aranja o altă livrare (la un cost suplimentar pentru dvs.), sau vom aranja o rambursare a valorii comenzii minus orice costuri de livrare suportate, dacă comanda dvs. a fost plătită deja.
Cât va dura până să ajungă comanda mea?
Comenzile plasate online pe www.inlesa.ro durează de obicei 24 ore până la sosire, în funcție de destinație și de metoda de livrare aleasă. Termenii de livrare pot fi supuși disponibilității stocului și sărbătorilor legale, deoarece primirea comenzilor poate fi prelungită cu până la 21 de zile.
În Lesă vă va anunța când a fost expediată comanda dvs.
Ce se întâmplă dacă comanda mea nu ajunge în intervalul de timp estimat?
Vă rugăm să ne contactați la [email protected] sau la nr. de telefon disponibil pe website.